Saturday, July 7, 2012

Sesi Fisioterapi Anak Abah



Pada minggu lepas aku kena bawak anak aku yg nombor dua iaitu Muhammad Najmie pergi buat fisioterapi kat hospital sungai petani. Baik-baik semua ahli fisioterapi kat hospital tu. Tapi anak aku pulak buat perangai tak mau buat fiso asyik nak mengamuk je.

Seperti biasa mereka mengajar kami cara reganggan yg betul pada kaki anak aku ni, sambil diajar cara berjalan. Sebulan sekali kami akan datang lagi buat fisio.

Kalau diikutkan umur anak aku sekarang dah 1 tahun 8 bulan. Kanak-kanak yg sebaya dengan dia dah boleh berlari. Mungkin ini dugaan buat kami sekeluarga. Apa pun abah dan mama akan usaha sedaya upaya membantu anak abah ni supaya boleh berjalan seperti kanak-kanak lain.

No comments:

Post a Comment