Friday, February 10, 2017

Kit Cendawan, Tuai Dirumah







Assalammualaikum.. hari ni nak memperkenalkan kit cendawan yg cukup mudah dan murah.. boleh tuai dirumah.. Boleh campur dengan lauk sayur, buat sup cendawan, cedawan goreng pun sodap. Kalau dah gitu apa kata beli kit tanam cendawan ni. Tak mahal, murah jer dan jimat belanja beli sayur.

Tak perlu ada tempat yang besar. Asal ada tempat yang bersih dan sesuai sudah. Pun tak  payah letak kat cahaya matahari.... boleh jer tanam dalam rumah. Just spray2 jer bagi basah kuyup bongkah tu. Tapi jangan kuat2 sangat spray tu... terpelanting plak benih2 yang nak tumbuh tu.

Apalagi... Jom tanam cendawan di rumah. Alami pengalaman menarik ini.... Nak tak....? Anda pasti teruja dengan keunikannya.

Info tentang Lady Mushroom Fun Box Kit. Anda hanya perlu.....
1. Bukak penanda pada kotak dan spray....
2. Jauhkan drp matahari...
3. Letak tempat bersih...
4. Tunggu : 4 - 14 hari boleh tuai.....
5. Satu kit dapat tuai dalam 4 - 6 kali...

Amat sesuai sangat2...
1. Sebagai education kit utk anak2, tadika, sekolah
2. Hadiah , birthday present dll
3. Para2 ibu yg ambil berat pasal pemakanan
4. Dapat terapkan nilai2 murni & tanggungjawab dalam diri kanak2.

 Khasiat cendawan....
1. Vitamin B utk fungsi sistem saraf
2. Protein boleh gantikan ayam
3. Kalori rendah, sesiapa2 nak diet sesuai
4. Vitamin D utk tulang dan gigi
5. Antioksida
6.  Riboflavin utk sel darah merah

Apa lagi harga mampu milik.... murah jer dibandingkan dengan kebaikannya...


Harga : RM28 sekotak (kit)
Postage : 1 kit RM9 
                2 kit RM12


Beli 12 kotak(kit)  RM300 + Free 2 kotak(kit)



Berminat?? boleh hubungi saya di 012-5648649

Tuesday, August 16, 2016

Panduan HRMIS DATA SEJARAH CUTI - PENTADBIR CUTI

Panduan HRMIS DATA SEJARAH CUTI - PENTADBIR CUTI



Panduan HRMIS Isytihar Harta Wang Simpanan

Panduan HRMIS Isytihar Harta Wang Simpanan



panduan HRMIS Isytihar Harta- Maklumat Pendapatan Bulanan

panduan HRMIS Isytihar Harta- Maklumat Pendapatan Bulanan



panduan HRMIS Isytihar Harta Tanah Pusaka

Panduan HRMIS Isytihar Harta Tanah Pusaka



Panduan HRMIS Isytihar Harta Rumah Kediaman ( 2 Penama)

Panduan HRMIS Isytihar Harta Kenderaan Bermotor ( Selesai Bayaran)






Panduan HRMIS Isytihar Harta Kenderaan Bermotor ( Selesai Bayaran)





Panduan HRMIS Isytihar Harta Kenderaan Bermotor ( Selesai Bayaran)