Tuesday, August 28, 2012

Oppa Gangnam Style

Fenomena lagu korea Oppa Gangnam style melanda dunia pulak. Org lain dok kesah pembunuhan umat islam di myanmar dan syria boleh pulak keluar video lagu korea ni (Saja nak melalaikan org islam kot). Kalau korang tak tau apa itu Oppa gangnam style ni boleh tgk kat youtube. Lagu korea terbaru dari PSY.PSY ni adalah artis korea bukan artis malaysia pun hehehe bukan hensem penyanyi ni, tapi lagu dan video dia nampak lain dan menarik. (bagi aku tgk mcm entah apa2 tergedik2 je).

Video dalam youtube dah mencecah 60 juta penonton dan anggaran 3 juta penonton dalam sehari. Memang gempak, kalau nak cepat glemor buat video merapu macam dia ni hehehe... katanya Gangnam ni nama tempat org kaya-kaya kat korea. sebab tu video dia buat aksi2 org kaya-kaya.

kalau nak layan lagu ni boleh le ronda kat youtube. taib "oppa gangnam style". Dah ramai org tiru video gaya tarian dan lagu oppa gangnam style ni.

No comments:

Post a Comment