Tuesday, July 12, 2011

Handphone yg pernah aku guna dari 1998



erricsson T28.
Beli tahun 1998
Model Pertama yg aku guna. Mula-mula dapat gaji terus beli. Harga tak ingat agak-agak masa tu 500-600 ratus gak.


Nokia 3310
Beli tahun 2000
Sebab tukar handphone erricsson dah rosak. Beli ni pun harga dalam 300-400 jugak masa tu.
Nokia 6108
Beli tahun 2002
Beli dgn kawan. harga 400.
Masa ni handphone telah berubah bukan sekadar guna utk telefon dan sms tapi siap ada web game dan segala mak nenek lagi la.

Nokia 3660
Sejak 2004 Sehingga sekarang 2011 dan sampai entah bila.
Masih elok dan berfungsi dgn baik.
Beli tahun 2004 harga dlm 900. Kira yg termahal dlm sejarah aku beli handphone mahal mcm ni hehehe... Rasanya handphone ni patut masuk muzium.



P/S: Kalau korang yg kat luar sana mesti guna handphone yg mewah2 dan canggih. Rasa malu lak tunjuk handphone buruk aku tu.


No comments:

Post a Comment